Beneficiile folosirii Odoo într-un cabinet medical

Cu Odoo programarea pacienților devine ușoară

Gabriela Nicolae

Activitatea cabinetului tău este organizată în jurul valorii și atenției cu care îți tratezi pacienții, iar un rol important în buna desfășurare a actvității cabinetului o are planificarea consultațiilor. Fiecare pacient trebuie tratat cu atenția și respectul cuvenit pentru a te asigura că ei se vor întoarce și doua oară la cabinetul tău. Seriozitatea și profesionalismul care te caracterizează trebuie să fie sesizate încă de la prima vizită a pacientului. El va suna sau va veni personal să își facă o programare, iar dacă programarea făcută nu este pe placul său sau trebuie să aștepte deși a venit la ora programată vei pierde acel pacient. Tocmai din acest motiv, activitatea de programare a consultațiilor trebuie să fie una simplă și rapidă.

Odoo îți vine în ajutor și în acest caz și îți permite să programezi pacienții rapid, având o privire de ansamblu asupra calendarului întregii zile/săptămâni/luni, astfel încât să știi dintr-o singură privire când există posibilitatea de a face o programare. Astfel, persoana care se ocupă de programări va trebui doar să aleagă ziua în care pacientul vrea să se programeze, să verifice dacă ziua de lucru permite și alte programări, sau să ofere alternative privind data programării. În momentul în care se realizează o programare, un mail de confirmare va fi trimis automat pacientului, iar acesta va avea data și ora la care a fost făcută programarea. De asemenea, o programare poate fi schimbată prin metoda "Drag and drop", adică prin simpla ei mutare cu mouse-ul într-o altă zi sau la o altă oră. Pentru ca programarea pacienților să fie ușoară și la îndemâna ta, Odoo poate fi personalizat cu toate butoanele sau opțiunile de care ai nevoie. 

Vrei ca pacientul tău să fie notificat cu o oră sau două înainte de programarea stabilită? Nimic mai simplu, în momentul în care realizezi programarea pacientului, poți seta un anumit interval de timp la care să fie notificat, astfel, Odoo va trimite automat către client un mail de atenționare și reamintire a programării făcute. În acest fel, există șanse mult mai mici ca pacientul să uite de programare și să nu apară, iar în cazul în care și-a planificat altceva, te va anunța, iar tu ai timp destul să contactezi și să preiei un alt pacient care și-ar fi dorit o programare mai repede. 

În cazul în care trebuie să cauți o programare, având o săptămână/lună încărcată, poți face acest lucru folosind bara de căutare rapidă, unde trebuie doar să introduci numele pacientului și vei afla care au fost programările făcute pentru această persoană. De asemenea, în acest fel vei putea avea un istoric al programărilor pentru fiecare pacient în parte. Dacă acesta are întrebări legate de una dintre programările anterioare, în momentul în care am găsit data despre care vrea să afle mai multe, cu un singur click ne va deschide detaliile programării.

Odoo ne permite să înregistrăm toți pacienții în baza de date, salvând toate datele lor de contact. Tot aici, va putea fi vazut și istoricul pacientului, toate programările care le-a avut, toate problemele de sănătate și tratamentele pe care le-a urmat. Pot fi înregistrate și eventuale preferințe ale pacientului, de exemplu, dacă un pacient lucrează și nu poate veni la o consultație decât după ora 4. Astfel, noi vom deschide fișa pacientului când vom discuta cu el și vom ști când să îl programăm.

De asemenea, Odoo ne oferă posibilitatea de a trimite un mail clientului direct din aplicație, anunțându-l că s-a anulat o programare, iar el poate veni mai repede/târziu dacă dorește acest lucru. Există și posibilitatea de a programa apelurile telefonice către pacienți pentru a le reaminti de programarea făcută sau pentru a stabili o nouă programare în cazul tratamentelor. Aceste apeluri pot fi programate și pentru a nu uita să plasăm comenzile către furnizorii noștri în momentul în care produsele folosite se epuizează.

Odoo îți oferă libertatea de a accesa aplicația de oriunde, la orice oră dacă ai acces la internet. Astfel, dacă primești un apel de la unul dintre pacienții tăi după programul de lucru, iar tu nu mai ești la cabinet, trebuie doar să intri în aplicație, să vei avea în față calendarul cu programările pentru a face o nouă programare sau pentru a o reprograma. Astfel, vei economisi timp prețios și nu există posibilitatea de a uita de programările realizate sau de discuțiile cu pacienții tăi. Un alt plus îl reprezintă faptul că Odoo poate fi accesat și de pe dispozitivele mobile, astfel că, nu  este neapărat să ai un calculator sau un laptop prin preajmă pentru a vedea calendarul.