Cum poți utiliza punctul de vânzare pentru a promova brandul

Subtitle

Oana Mihăescu

Punctul de vânzare nu trebuie să fie doar despre coduri de bare și managementul depozitului. De fapt, trebuie să îl privești ca pe o oportunitate de a-ți consolida brandul - în special dacă produsul tău este ceva nou și diferit. Cum? Diplay-uri!

Am lucrat pentru o companie numită Butterfly Twists care a decis să își ambaleze produsul în cutii amuzante, având o formă neconvențională. Grozav pentru a atrage atenția clienților - nu foarte grozav pentru re-vanzători.

Prima dată a devenit vizibil că există o problemă în momentul în care am început să participăm la târguri și re-vânzători au devenit interesați de produs. Ei erau fascinați și entuziaști, dar practic, cum avea să se potriveasca produsul în magazinele lor actuale? Nu numai că ar fi ocupat foarte mult spațiu pe raft (întotdeauna important într-un magazin), dar de asemenea, pachetele nu puteau fi poziționate corect din cauza formei.

În loc să privească asta ca pe o problemă, Butterfly Twists au privit-o ca pe o oportunitate. Hei, hai să proiectăm un punct de vânzare care să ne scape de grija potrivirii produsului în magazinul fizic și să folosim asta ca pe o oportunitate de promovare. Putem ajuta re-vânzătorii în timp ce ne ajutăm pe noi înșine.

Orice obiect adițional cu brandul companiei care ajunge în magazinele re-vânzătorilor ar putea crește vizibilitatea brandului. Bineînțeles, pentru a crea o impresie puternică, cu cât mai mare cu atât mai bine.

Dar, deloc surprinzător, nu toți re-vânzătorii au dorit un display mare care să ocupe spațiu în magazinul lor. Așadar, au fost necesare mai multe opțiuni - cum ar fi un display care atârnă pe perete și un display așezat pe o tejghea la ieșire.

Vizibilitatea din magazin este o modalitate grozavă să prezinți potențialilor clienți produsul tău, în special dacă produsul este nou și oamenii nu au mai auzit de compania sau brandul tău

Un display pentru un punct de vânzare care să te ajute să atingi aceste ținte ar trebui:

  1. să includă logo-ul brandului tău

  2. să utilizeze culorile brandului

  3. să includă imagini ale produsului pe care îl vinzi

  4. și să aibă un design grozav care atrage privirile! Proprietarii de magazine vor fi mult mai mulțumiți să aibă ceva care atrage atenția potențialilor clienți în magazinul lor.

Dacă compania ta este mică, sau ești la început, ar putea fi mai dificil să le oferi gratuit magazinelor display-uri pentru punctele de vânzare. Dar trebuie să îți amintești că este în avantajul tău dacă magazinul acceptă să utilizeze unul dintre display-urile tale. Așadar nu utiliza display-urile ca pe o oportunitate suplimentară să produci bani. Dacă trebuie neapărat să percepi taxe, calculează o taxă minimală.

Vrei să atragi atenția cumpărătorilor din magazine și să îți crești vânzările prin promovarea și consolidarea brandului tău? Un display pentru punctul de vânzare ar putea fi soluția.