Definește identitatea business-ului tău

Crează o imagine cu personalitate pentru Compania ta

Arabela Acălinei

Diferența dintre un nume de companie pe o carte de vizită și un brand personal cunoscut în lumea afacerilor, poate reprezenta cheia afacerii tale. 

Este extrem de important să îți construiești vizibilitatea și credibilitatea, atât în fața clienților, cât și în fața competiției. Și asta, deoarece, cei mai mulți dintre noi avem tendința să apreciem produsele și serviciile pe baza brandului și a reputației din spatele lor.

Iată câțiva pași de bază pe care îi poți urma pentru a te asigura că îți construiești o identitate cu impact în lumea afacerilor:

1. Fă-ți numele vizibil!

Un sediu de firmă poziționat într-o zonă centrală sau un nume mare pus pe o clădire, nu reprezintă singurele modalități de a te face cunoscut. Fă în așa fel încât să te asiguri că afacerea ta este cunoscută de cât mai mulți oameni! Poți realiza acest lucru prin diferite instrumente, precum: anunțuri și alte forme de publicitate în mass-media și online, cărți de vizită, flyere, broșuri, campanii sms și de email etc.

Trebuie să fii cât mai inventiv și original! Implică-ți compania în evenimente culturale, sociale, sau de interes public, fie ca sponsor, fie ca simplu participant. Fă în așa fel încît orașul tău să te cunoască și să te promoveze mai departe!

2. Oferă produse și servicii de calitate!

Cu toții știm că ori de câte ori cumpărăm un produs care ne mulțumește, îl vom cumpăra cu încredere și a doua oară. La fel se întâmplă și în lumea afacerilor! Oferind produse și servicii de calitate clienților, îi poți ușor transforma în clienți fideli, care, nu doar că vor aprecia ceea ce le oferi, dar te vor promova mai departe, direct, sau indirect.

3. Oferă promptitudine și seriozitate!

Promptitudinea și seriozitatea cu care răspunzi nevoilor clienților tăi asigură bazele unei relații stabile și de încredere între tine și ei. Un client care știe că va fi servit chiar și într-o situație de urgență, va apela la tine ca primă opțiune, și nu va alerga la concurență. Și bineînțeles, te va promova cu încredere!  

4. Investește în publicitate și marketing!

Multe companii nu înțeleg pe deplin acest concept, atât de important, de marketing. În consecință, „înfloresc” pentru o perioadă în lumea afacerilor, dar apoi, de multe ori își pierd clienții tocmai pentru că nu se preocupă îndeajuns de nevoile lor, sau de felul în care își promovează afacerea. A investi în publicitate și în campanii de marketing poate reprezenta cea mai bună modalitate de a te asigura că afacerea ta are continuitate, sau chiar o creștere semnificativă.

5. Lucrează cu profesioniști pentru a te promova!

La fel cum pentru realizarea unui produs ai nevoie de un profesionist care să îl știe construi, și pentru a-ți crea o imagine de impact pe piață este bine uneori să apelezi la profesioniști. În special dacă personalul tău nu are timpul necesar sau pregătirea necesară pentru a se ocupa de acest aspect.

Iată un exemplu clar în acest sens: un website profesionist, mobile responsive, cu un design de impact și care se încadrează în primele căutări ale motoarelor de căutare, poate fi un instrument puternic pentru afacerea ta! Dar, cu siguranță, o firmă de IT specializată, va reuși cu succes să îți furnizeze un astfel de website, și nu un „informatician” de ocazie!

Articol realizat de Arabela Acălinei