Punctul de vânzare Odoo

O casă de marcat electronică inovativă

Arabela Acălinei

Recentele transformări din domeniul vânzărilor au arătat cât de important este răspunsul rapid la modificările și exigențele unei piețe ce se fragmentează și se diversifică. Noile tehnologii schimbă regulile jocului! Datorită unei palete din ce în ce mai diversificate de marketing, consumatorului i se oferă mai multe opțiuni. Astfel, este necesar să se obțină un echilibru între reducerea costurilor și asigurarea unui nivel înalt de servicii. 

O casă de marcat electronică reprezintă una dintre inovațiile menite să ajute companiile ce activează în domeniul vânzărilor să își eficientizeze activitatea și să ofere servicii de o calitate superioară. Un astfel de instrument prezintă numeroase beneficii, inclusiv urmărirea operațiunilor cu clientela și accelerarea timpului de verificare. Cele mai multe modele sunt ușor de utilizat și de implementat în cadrul oricărei companii. 

Pentru a avea o casă de marcat electronică profesională, nu ai nevoie decât de un dispozitiv cu touchscreen, o imprimantă, pentru a putea tipări bonuri de casă și facturi și un software adecvat. Acesta din urmă trebuie să vă permită să înregistrați vânzările în funcție de angajat și client, să percepeți impozitul corect pe produs și să generați rapoarte la finalul programului de lucru.

Odoo are o experiență de peste 11 ani în Industria software și oferă în acest sens un sprijin real companiilor de diverse dimensiuni, promovând o Casă de marcat electronică profesională, competitivă, complexă, dar în același timp ușor de folosit, flexibilă și intuitivă. Punctul de vânzare Odoo poate fi configurat ușor și rapid, putând fi folosit atât online, cât și offline, de pe orice dispozitiv cu tastatură sau display touchscreen: computer, iPad, tabletă Android sau laptop. Fiind un sistem complet integrat cu inventarul stocurilor, dar și cu contabilitatea, este parte integrantă a unui proces liniar și cursiv de vânzare. 

Punctul de vânzare Odoo vă dă posibilitatea să serviți mai mulți clienți în același timp, să înregistrați vânzări în așteptare, să introduceți clienți în baza de date pentru a le putea apoi elibera nu doar bonuri de casă, ci și facturi, și pentru a putea ține legătura cu ei pe termen lung, în scopul fidelizării lor.

În Punctul de vânzare Odoo se pot defini produsele într-un mod ușor, putând introduce și descrieri detaliate la nevoie, seta categorii sau variante de produse. Filtrele de căutare vă ajută să găsiți orice produs în doar câteva secunde. Prețurile se pot schimba și ele, ori de câte ori este nevoie, setând impozitul sau adăugând promoții la diverse produse.

Clienții nemulțumiți își pot primi banii înapoi pe produse deoarece, cu Punctul de vânzare Odoo, rambursarea se face repede, fără nici un fel de complicații ulterioare.

Eficiența reprezintă un punct forte al oricărei afaceri de succes. Tehnologia modernă vă pune la dispoziție o serie de instrumente pentru a vă spori productivitatea și a ține ritmul cu necesitățile mereu în creștere a clienților dumneavoastră. 

Punctul de vânzare Odoo se remarcă din multitudinea de astfel de sisteme, tocmai prin faptul că oferă numeroase facilități utilizatorilor, dar în același timp este intuitiv, ușor de folosit și orientat spre nevoile clienților. 

Fiți în pas cu tendințele impuse de lumea afacerilor, alegeți întotdeauna inovația, pentru a avea o afacere de succes și a vă păstra mereu o poziție de top!

Articol realizat de Arabela Acălinei