Doreşti să creşti vânzările?

 Cauţi noi clienţi?

 Doreşti să generezi venituri mai mari?

 Sistemul ERP este soluţia!

 Dezvoltarea unor relaţii mai bune cu clienţii existenţi

  • vânzări în creştere, datorită unui timing mai bun în anticiparea nevoilor, bazându-te pe tendinţele anterioare.
  • identificarea nevoilor mai eficient, datorită înţelegerii cererile specifice ale clientului
  • Cross-selling prin sugerarea unor soluţii alternative
  • indentificarea clienţilor profitabili şi mai puţini profitabili.

Creşteţi nivelul de onorare a comenzilor

Prin automatizarea fluxului de preluare a comenzilor, achiziţie, managementul depozitului, se elimină marea majoritate a potenţialelor disfuncţionalităţi care conduc la neonorarea cererilor sau livrarea de bunuri necomandate. De asemenea sunt ţinute sub control stocurile care au termene scurte de expirare şi o rotaţie lentă.

Facilitezi procesul decizional

Deciziile de zi cu zi sunt luate pe baza informaţiilor disponibile pe moment. Pentru analiza datelor, sistemul CRM oferă o serie de rapoarte pentru indicatorii de business, grupate pe categorii: vânzări, achiziţii, stocuri, etc.

Pachet standard

Începând de la 100 Euro - 69 Euro/lună

Managementul clienţilor

  • Istoricul relaţionării
  • Activitate de prospectare eficientă

Managementul vânzărilor

  • Crearea ofertelor
  • Monitorizarea vânzărilor şi a echipelor de vânzare

Management financiar

  • Crearea facturilor
  • Urmărirea plăţilor


Doreşti să te bucuri de avantajele sistemului integrat Odoo?
Ia legătura cu noi pentru o întâlnire demonstrativă!
-

Oana Mihăescu

 0755-777.800

 oana@odoo-romania.ro